poniedziałek, 8 lipca 2013

Harry cz.1

No hej ! Więc ,  to jest mój pierwszy wpis  i będę go dodawać w kilku częściach bo pracuję jeszcze nad końcówką ;D Mam nadzieję , że Wam się spodoba ! A tak poza tym to ja jestem Wiktoria ;) Miłego czytania ! .xx
_______________________________________________________________________________


Był w sumie dzień jak co dzień . Wieczorem włączyłam laptopa , weszłam na tt itp. Po chwili znalazłam informację , że 1D będzie na premierze This Is Us w NYC . ( ale to już dawno wiedziałam ) ,  lecz jeszcze pod tym postem było dopisane , że wybiorą jeszcze jeden  kraj ,  który jest bardzo aktywny tt i ma 1 miejsce w trends. Od razu Polska zaczęłam tweetować jakieś hasło . Szczerze mówiąc to była ta nadzieja , no ale i tak czułam marne szanse . Kilka dni później 1D napisali , że kraj i miejsce już ustalili , ale będzie to niespodzianka więc nic nie było wiadome do jakiej miejscowości i do jakiego kina zawitają . Od razu pomyślałam , że to będzie Warszawa ... W dzień premiery pojechałam do kina z przyjaciółką ( do Wrocławia do Multikina ) . Jak przyjechałyśmy zobaczyłyśmy masę Directioners i wgl. była taka fibvdksh atmosfera *_______* . Weszliśmy na sale mega podekscytowane ! Obok mnie usiadł jakiś dosyć wysoki chłopak w czapce z daszkiem i ciemnej bluzie . Nie miałam pojęcia kto to jest i się trochę zdziwiłam , że chłopak na takim filmie , ale z 2 strony byłam szczęśliwa . Obok ( i,p) też usiadł jakiś tajemniczy chłopak był podobnie ubrany . Śmiałyśmy się , że to są nasi tajemniczy mężowie ! Podczas filmu strasznie płakałyśmy i nie wiedziałyśmy jak mamy się do końca zachować . Po jakimś czasie mój  ' tajemniczy mąż ' podał mi paczkę chusteczek i się uśmiechną . Podziękowałam mu i wytarłam łzy .



._______________________________________________________________________________

To było takie króciutkie , ale za niedługo dodam cz. 2 ! <3
Ninja Styles ! .xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz